czwartek, 25 grudnia, 2025

Search: Sample

Świąteczne pocztówki UNICEF-u wspierają wizerunek firm

Magdalena Ernandez z Polskiego Komitetu Dobroczynności wypowiedziała się w radiowej Jedynce na temat działalności charytatywnej firm w Polsce. Jej zdaniem w organizowanej przez UNICEF świątecznej sprzedaży pocztówek uczestniczą przedsiębiorstwa, które chcą pokazać, że interesuje je...

Ryzyko dla wizerunku Polski za granicą

Na antenie Radia Dla Ciebie mogliśmy wysłuchać materiału o nadszarpniętym wizerunku Polski za granicą. Z wypowiedzi cytowanego w programie Aleksandra Kwaśniewskiego wynika, że istnieje ryzyko utraty przez Polskę dobrego imienia na arenie międzynarodowej. Jako czynniki, które mogą zagrozić wizerunkowi...

„NIE” dla niepożądanych reklam

Gazeta Jędrzejowska informuje o akcji „Czysty punkt” zorganizowanej przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego we współpracy z Federacją Konsumentów. Jak czytamy w artykule: „Akcja ma na celu ochronę konsumentów przed otrzymywaniem niepożądanych ulotek i druków teleadresowych”.Akcja „Czysty Punkt”...

Brak wyników

spot_img