czwartek, 25 grudnia, 2025

Search: Sample

Kampania wizerunkowa piwa Redd’s

Rozpoczęła się jesienna kampania wizerunkowa marki Redd’s. Celem działań, prowadzonych pod hasłem „Redd’s do pełni smaku”, jest wzmocnienie wizerunku marki piwa, które ma towarzyszyć wieczornym posiłkom. W działaniach wykorzystane zostaną narzędzia typu ambient media/outdoor, niestandardowe akcje...

Poszukiwany-poszukiwana

W tym tygodniu Redakcja PRoto znalazła w prasie i intrenecie pięć ogłoszeń o pracę w branży PR. Specjalisty ds. marketingu szukał Dom Obrotu Wierzytelnościami, specjalisty ds. PR – Ceramika Paradyż i Redan SA. PR-owcy mogą wysyłać...

Z zagranicy

Branża PR w Anglii Według badania przeprowadzonego w Wielkiej Brytanii przez Chartered Institute of Public Relations brytyjska branża PR odnotowała znaczny wzrost w ostatnim roku. Niektórzy komentatorzy twierdzą, że stało się to ze względu na wzrastające...

Brak wyników

spot_img