czwartek, 25 grudnia, 2025

Search: Sample

Wizerunkowe podsumowanie kampanii

Agnieszka Wojtowicz, konsultantka PR, wypowiadała się w Radiu PiN na temat działań wizerunkowych podczas wyborów prezydenckich i parlamentarnych. Na ostatnim spotkaniu z cyklu „Podwieczorki z mózgami”, organizowanym przez agencję Brain Shop U-Boot, analizowano techniki PR wykorzystane...

Wirtualny wszechobecny wróg. Jak bronić klientów przed atakiem internetowego bloga?

Pewnego dnia twój klient informuje cię, że w internecie umieszczono blog atakujący jego firmę i oskarżający ją o zanieczyszczanie rzeki Missouri. Wiesz wystarczająco dużo o blogach – tych cieszącą się coraz większą popularnością „dyskusji” online –...

Kampania „Stop Pneumokokom”

Życie Częstochowskie donosi o rozpoczynającej się kampanii „Stop Pneumokokom”, propagującej profilaktykę zapalenia opon rdzeniowo-mózgowych u dzieci. Kampania zostanie zainaugurowana 19 listopada konferencją naukową „Niech każda matka i dziecko będą najważniejsze”. Akcja ma przekonywać do wykonywania szczepień...

Brak wyników

spot_img