Agata Broda

Od lutego 2009 rzecznik prasowy Polskiego Radia. Wczesniej związana była z AWR „Wprost” (PR Manager), gdzie odpowiadała za budowanie i realizację strategii wizerunkowej AWR „Wprost” (tygodnik „Wprost” i miesięcznik „Mój Pies”), w tym m. in. akcję społeczno-edukacyjną „Zerwijmy łańcuchy!” (Mój Pies), przeprowadzenie relaunchu tygodnika „Wprost” i galę Człowiek Roku 2008 tygodnika „Wprost”.

W latach 2001-2007 zawodowo związana z Polskim Radiem SA, początkowo z Teatrem Polskiego Radia, później z Zespołem Public Relations, gdzie zajmowała się PR produktowym (Program 1 Polskiego Radia, Polskie Radio BIS, Teatr Polskiego Radia) i PR korporacyjnym.

W roku 2007 specjalista ds. marketingu w Stowarzyszeniu Nowe Horyzonty (Gutek Film), gdzie współorganizowała 7. Międzynarodowy Festiwal Filmowy ERA NOWE HORYZONTY we Wrocławiu. Podczas pracy nad Festiwalem odpowiedzialna była za komunikację marketingową, nadzór nad biurem public relations oraz sponsoring.

Następnie PR Manager agencji reklamowej Prowokator, gdzie zarządzała reputacją marki Prowokator oraz była odpowiedzialna za tworzenie strategii public relations dla marek i produktów klientów firmy.

Absolwentka filologii polskiej na Uniwersytecie Łódzkim, Podyplomowego Studium Public Relations oraz Podyplomowego Studium Zarządzania Marką w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin