Andrzej Łabędzki

Konsultant, wykładowca, praktyk i trener public relations. Absolwent Wydziału Polonistyki UW i pierwszej edycji Podyplomowych Studiów PR przy IFiS PAN, ISNS UW (z wyróżnieniem). Stypendysta Centrum Prywatyzacji.

Doświadczenie zawodowe zdobywał pracując jako reporter radiowy (PR Trójka) i dziennikarz prasowy oraz w agencjach reklamowych i PR. Pracował i szkolił m.in. dla takich firm, jak; Marks & Spencer, Totalizator Sportowy, Sokołów S.A., Główny Urząd Ceł, Kamis S.A, Nepentes Farmaceutical Trading, Zarząd Główny Polskiego Czerwonego Krzyża, Johnson & Johnson Polska, Synoptik Polska, Cormay Poland S.A., Centrum Szkolenia Polskiego Radia w Warszawie, Zarząd Główny Ochotniczych Hufców Pracy, Urząd Gminy Warszawa - Wilanów.

W latach 2000-2008 wykładał w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. Był też jej konsultantem ds. PR (2000-2001). W latach 2002-2008 wykładał w Akademii Humanistycznej w Pułtusku (d. Wyższa Szkoła Humanistyczną w Pułtusku).

Drugim nurtem jego zawodowej aktywności jest działalności wydawnicza i edytorska. Był redaktorem naczelnym w wydawnictwie Gebethner&Ska i szefem redakcji książkowej w wydawnictwie Business Press, wydawcy miesięcznika Businessman Magazine.

Obecnie pracuje na stanowisku redaktora naczelnego Wydawnictwa SWPS Academica. Redaktor prowadzący i wydawca wielu  publikacji z zakresu komunikacji i PR na polskim rynku m.in. 'Biblii marketingu' ("Marketing" Ph. Kotlera), a także wielu znaczących pozycji z dziedziny zarządzania, biznesu i psychologii.

Hobby: literatura piękna, sztuki walki (aikido), ogrodnictwo.

Zobacz także...

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin