Anna Bober

Związana z branżą public relations od 2007 roku. Pierwsze kroki zawodowe stawiała w  Headlines Porter Novelli w ramach otwarcia CH Złote Tarasy, następnie przez 3 lata była związana z agencją  MagnifiCo PR. Opiekowała się markami z sektora kultury, nieruchomości i farmacji.
Tworzyła i realizowała strategie komunikacji m.in. domu aukcyjnego Rempex, CWW Domoteka, PH Targówek, PH Janki, Egurrola Dance Studio, marki Frey Wille. Prowadzone przez nią działania kryzysowe dla firm Genexo i Temapharm zaowocowały społeczną dyskusją na temat dostępności generyków. Zajmowała się także PR wizerunkowym osób publicznych, m.in. Agustinem Egurrolą i Alicją Węgorzewską-Whiskerd.
Od marca 2012 roku w agencji Brand Support, gdzie realizowała kompleksową strategię komunikacji dla BNP Paribas Real Estate (CH Klif Warszawa, CH Klif Gdynia, CH Wola Park). Przeszła także szkolenie z realizacji strategii w mediach społecznościowych i pracowała dla firm: Danone, Liebrecht&wooD oraz Valeant.
W obszarze jej specjalizacji pozostaje PR korporacyjny (nieruchomości, farmacja), komunikacja wewnętrzna (kompetencje rozwija jako rzecznik prasowy grupy Brand Support) oraz relacje z mediami (branże: kosmetyczna, FMCG).
Obecnie zajmuje się wizerunkiem 5 marek należących do Wella – Wella Professionals, System Professional, Nioxin, Londa i Sebastian Professional. Zakres jej obowiązków obejmuje m.in.: opracowanie i wprowadzenie strategii budowania wizerunku poszczególnych marek, PR produktowy, wsparcie działań eventowych i sponsoringowych.
Wiedzę teoretyczną zdobywała podczas studiów magisterskich na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW (specjalizacja Marketing Medialny i Public Relations). Uczestniczyła także w szkoleniach m.in. z zakresu internet PRu, technik e-marketingu oraz mediów społecznościowych.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin