Adiunkt w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu, doktor ekonomii w zakresie nauk o zarządzaniu. Od lat interesuje się szeroko pojętym zarządzaniem, public relations, promocją i kreowaniem wizerunku firmy.
Przez cztery lata prowadziła zajęcia z marketingu, badań marketingowych i rynkowych oraz orientacji tj. public relations, sponsoring, lobbing itp. na UMK w Toruniu.
W kręgu jej zainteresowań znajdują się też przedmioty związane z zarządzaniem przedsiębiorstwem. Wprowadza swoich studentów w tajniki zarządzania projektami i zarządzania strategicznego.
Jej podstawową zaletą jest niewyczerpana kreatywność i chęć sprostania nowym wyzwaniom. Do każdego zadania podchodzi bardzo indywidualnie, kreśląc dla niego unikatowy scenariusz. Jako specjalista ds. public relations jest pomysłodawczynią i współorganizatorką imprez i inicjatyw promocyjnych.
Obecnie tworzy kampanię sponsoringową dla wicemistrzów Polski w pływaniu na katamarach. Pracuje jako doradca w zakresie wystawiennictwa targowego i targowego public relations. W ostatnich latach współpracowała z miesięcznikiem Marketing w Praktyce, do którego pisała artykuły z dziedziny zarządzania, marketingu i komunikacji. Prowadziła też wywiady ze specjalistami z marketingu z kraju i zagranicy. Jej gośćmi byli m.in. Renee Maulbourne – autorka strategii błękitnego oceanu, prof. Wee Chow Hou z Chin, Gary Hamel, międzynarodowy autorytet w dziedzinie zarządzania strategicznego oraz Allan Pease – ekpert mowy ciała.
Autorka kilkunastu prac naukowych o tematyce marketingowej i PR. Absolwentka Podyplomowych Studiów Specjalnych w zakresie Studiów Europejskich przy Wydziale Prawa i Administracji UMK oraz Centrum im. Jeana Moneta.
Stypendystka Fundacji Wspierania Przedsiębiorczości na Warmii i Mazurach. Z wyróżnieniem ukończyła prestiżową London School of Public Relations w Londynie.


