Anna Lewińska
Account executive w dziale PR konsumenckiego agencji ITBC Communication (od listopada 2007 roku). Odpowiada za realizację projektów dla obecnych klientów działu. Karierę rozpoczęła w 2002 roku od współpracy z Redakcją Publicystyki TVP. W kolejnych latach pracowała jako redaktor programów rozrywkowych i publicystycznych (m.in. Sekrety Rodzinne w Jedynce) oraz przy realizacji filmów dokumentalnych o historii najnowszej.
W latach 2005-2006 była konsultantem w agencji Sigma International, gdzie pracowała przy kampaniach społeczno-edukacyjnych dla Stowarzyszenia „ProMarka” i Kompanii Piwowarskiej. Ostatnio zajmowała stanowisko specjalisty ds. PR i Marketingu w firmie IQ Medica.
Lewińska jest absolwentką Instytutu Dziennikarstwa UW ze specjalizacją telewizyjną i public relations oraz stypendystką Uniwersytetu Saarland w Niemczech, gdzie studiowała zarządzanie komunikacją oraz wiedzę o Unii Europejskiej.