Anna Pawlik

Obecne stanowisko:

Założyciel Creative Minds

Założycielka Creative Minds.
Anna Pawlik wcześniej, jako kierownik marketingu i działu PR uczestniczyła w procesie wprowadzania zagranicznej marki Guess na polski rynek, opracowywała także strategię marketingową i linię produkcyjną Guess w Polsce. Odpowiadała za kontakty z mediami I gwiazdami, publikacje na temat marki oraz organizację eventów. Zakres jej obowiązków przy marce Guess jest taki sam po założeniu agencji Creative Minds.
Przed pracą w Guess Poland Anna Pawlik była dyrektorem marketingu empik.school w Learing Systems Poland (spółka zależna EM&F - Empik Media & Fashion, w ktorej pracowała od 2011 do 2012 roku), a wcześniej, od 2009 do 2011 r., kierowała działem relacji inwestorskich i PR spółki giełdowej (wtedy jeszcze WIG20), lidera na rynku detalicznym w Polsce - Empik Media & Fashion. Pełniła tam jednocześnie funkcję rzecznika prasowego spółki. Była odpowiedzialna za relacje z analitykami i prasą branżową.
Przed EM&F pracowała w Dziale Komunikacji w Agorze. Wcześniej, jeszcze na studiach, była analitykiem systemowym w Softbanku.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin