Anna Sarnacka

Manager w agencji On Board PR, z którą związana jest od czerwca 2007 r. W dziale Pharmaceuticals, Biotechnology & Medical Market Consulting koordynuje prace zespołu realizującego projekty dla takich Klientów, jak m. in. Zentiva Sanofi-Aventis Group, SCA Hygiene Products, Adamed. Prowadziła działania dla Klientów branży farmaceutycznej, w tym Baxter Terpol, Fresenius Kabi Polska, Sanofi-Aventis, Bristol-Myers Squibb, Pliva Kraków, Roche Polska, Bausch&Lomb oraz Instytutu Praw Pacjenta i Edukacji Zdrowotnej, Krajowego Centrum ds. AIDS. Dla Ogólnokrajowego Stowarzyszenia Pomocy Chorym na Przewlekłą Białaczkę Szpikową prowadziła działania wspierające tę grupę pacjentów w dostępie każdego chorego do najbardziej optymalnej dla niego farmakoterapii. Doświadczenie w branży public relations zdobywała, współpracując z agencjami D&D Communication i PRIMUM PR.

Ukończyła studia dziennikarskie i polonistyczne na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin