Artur Bednarz

Od marca 2011 roku PR manager w Groupon Polska.

Od stycznia 2009 roku pełnił funkcję account directora w agencji Ciszewski PR. Do zespołu dołączył w 2007 r. i od początku był odpowiedzialny za stworzenie i rozwój działu Nowe Technologie. Zarządza zespołem obsługującym Kingston Technology, MOBILKING, NEC, Infopraca oraz Związek Producentów Audio-Video. W związku z awansem zwiększają się jego uprawnienia w zarządzaniu.

Specjalizuje się w komunikacji produktowej i korporacyjnej firm z sektora IT, telekomunikacja, elektronika użytkowa oraz przemysł.

Przez ponad 5 lat pracował w PRIMUM PR, gdzie jako senior account manager zajmował się klientami z sektora nowych technologii oraz lifestyle. Odpowiedzialny był m.in. za działania PR dla firm Avaya, Energis, Corel Corporation, Kingston Technology, Lucent Technologies oraz Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Komisji Europejskiej, Reader’s Digest i Hard Rock Cafe Warsaw. Prowadził także szkolenia z zakresu komunikacji wewnętrznej oraz komunikacji werbalnej i niewerbalnej.

Do 2002 roku pracował jako dziennikarz zajmujący się tematyką IT. Prowadził redakcję komputerową w Dzienniku Polskim oraz kierował serwisami informacyjnymi w portalach Onet.pl i Interia.pl. Studiował dziennikarstwo na Uniwersytecie Jagiellońskim

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin