Bartłomiej Wojdak

Obecne stanowisko:

Marketing Manager w Porcie Łódź

Od września 2016 Marketing Manager w należącym do IKEA Center Polska Porcie Łódź. Jest odpowiedzialny za budowanie długofalowej strategii komunikacji i promocji Portu Łódź oraz realizację działań wizerunkowych, eventowych i kampanii reklamowych, w tym projektów OOH. Bartłomiej Wojdak w Porcie Łódź objął również pieczę nad komunikacją prowadzoną w mediach społecznościowych.
Od stycznia 2011 do sierpnia 2016 roku dyrektor biura Biura Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą Urzędu Miasta Łodzi.
Przez 11 lat piastował funkcje kierownika działu promocji Gazety Wyborczej, najpierw oddziału w Łodzi i Poznaniu, później kierownika regionu centrum. Odpowiadał za kontrolę formatu promocyjnego, maksymalizację efektu wizerunkowego i sprzedażowego ;Gazety Wyborczej. Realizował kampanie BTL i ATL, zarządzał budżetem oddziałów w pięciu województwach (Łódź, Lublin, Białystok, Płock i Radom). Twórca ośmiu książek z serii Spacerownik.
W Urzędzie Miasta Łodzi zarządza pracą trzech oddziałów tj. Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą. Wprowadził strategię zarządzania marką, nowe logo i hasło Łodzi - "Łódź Kreuje". Jest twórcą łódzkiego Convention Bureau.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin