Starszy Specjalista ds. Promocji w Departamencie Promocji Polskiej Organizacji Turystycznej. Odpowiada za przygotowanie koncepcji działań promocyjnych, przygotowanie procedur i dokumentacji projektów promocyjnych oraz tworzenie koncepcji funkcjonalnych i koordynację realizacji narzędzi marketingowych.
Wcześniej był trenerem i doradcą w „Programie szkolenia kadr dla rozwoju produktu turystycznego – Turystyka Wspólna Sprawa”. Pracował także w Ministerstwie Sportu i Turystyki jako starszy specjalista w Zespole Strategii, Współpracy Regionalnej i Funduszy Pomocowych oraz w Instytucie Analiz Europejskich – jako trener i doradca.
Był także wykładowcą w „Towarzystwie Amicus” i specjalistą ds. turystyki – konsultantem w zakresie przygotowywania produktów turystycznych w takich firmach, jak Furnel Travel International, Blue Sky Travel czy Air Club.
Ukończył stosunki międzynarodowe oraz gospodarkę przestrzenną na Uniwersytecie Warszawskim. Obecnie jest doktorantem w Katedrze Gospodarki Światowej SGH.


