Dominika Kostrzewska

0
182

Założyciel i dyrektor ds. public relations poznańskiej agencji MPR, specjalizującej się w działaniach PR dla agencji reklamowych oraz małych i średnich przedsiębiorstw. Z wykształcenia filolog angielski, studiowała także dziennikarstwo i komunikację społeczną.
Doświadczenie zdobywała w pracy agencyjnej i w strukturach korporacyjnych. Przez blisko trzy lata (2006-2008) pełniła funkcję rzecznika prasowego / PR&marketing managera w firmie Ceramica Group – zajmującej się dystrybucją dóbr luksusowych i zarządzającej siecią autoryzowanych salonów Rosenthal w Polsce.
Kostrzewska odpowiedzialna była m.in. za stworzenie i organizację biura prasowego firmy, relacje z mediami, opracowywanie i wdrażanie strategii działań PR-owskich i marketingowych mających na celu umacnianie wizerunku Rosenthal w Polsce, wprowadzanie na rynek i budowanie wizerunku marek selektywnych skupionych pod szyldem spółki, organizację i prowadzenie wydarzeń specjalnych, konferencji i spotkań prasowych, a także nadzór merytoryczny nad stroną internetową firmy.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj