Dorota Kaźmierska (Linke)

Od czerwca 2014 roku zarządza własną firmą PR - 101dot (www.101dot.pl).

Posiada szerokie doświadczenie i doskonałą wiedzę na temat rynku usług public relations w Polsce. W latach 2000-2014 pełniła w SIGMA International (Poland) szereg odpowiedzialnych funkcji na samodzielnych stanowiskach. Przez ostatnie 6 lat jako wicedyrektor zarządzała kluczowymi działami tej agencji (do 05.2014 r.). Może pochwalić się bogatym portfolio klientów, dla których świadczyła usługi PR, wśród nich są firmy logistyczne i transportowe (Wincanton, Fiege, FedEx), technologiczne (m.in. Alcatel-Lucent, Amadeus, Microsoft, Bonair S.A., Verint), farmaceutyczne (m.in. Baxter, Boehringer Ingelheim, GlaxoSmithKline, Medicus, Mundipharma, Janssen-Cilag, Pharmacia (Pfizer), Propharma, Sanofi-Synthelabo/Sanofi-Aventis), Q-MED/Galderma, US Pharmacia), FMCG (m.in. Heinz, Kompania Piwowarska) oraz organizacje z branży usług turystycznych (m.in. ASEZA AQABA, Tourism Zurich, Stubai, Tyrol, VisitBritain).

Zrealizowane przez Dorotę Kaźmierską dwie kampanie otrzymały także prestiżowe wyróżnienia (Nagroda Honourable Mention w konkursie na najlepsze kampanie PR Międzynarodowego Stowarzyszenia Public Relations (IPRA) za projekt na zlecenie Sanofi-Synthélabo i zakwalifikowanie Wielkiej Kampanii Aktywności Fizycznej „Postaw serce na nogi” pod honorowym patronatem Prezydenta RP do finału konkursu IPRA Golden World Awards na najlepszą w świecie kampanię PR w 2001 roku). W roku 2005 została wyróżniona Złotą Honorową Odznaką Fundacji „Promocja Zdrowia” prof. Witolda Zatońskiego za działania na rzecz promocji zdrowia w Polsce. Poprzednio zatrudniona była jako specjalista ds. PR w Centrum Onkologii-Instytucie w Warszawie oraz Fundacji „Promocja Zdrowia”. Absolwentka dziennikarstwa.

Zobacz także...

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin