Od sierpnia 2009 prowadzi biuro prasowe Babskiej Autoszkoły. Wcześniej pracowała w Publicis Consultants Rowland jako account manager. Wśród jej klientów znalazły się firmy z branży deweloperskiej oraz farmaceutycznej. Realizowałaa też kampanie społeczne dla non-profitowych klientów firmy.
Poprzednio była dyrektorem zespołu kreatywnego i PR w Agencji Reklamy DEJA VU. Absolwentka Akademii Teatralnej im. Al. Zelwerowicza w Warszawie. Doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w firmie Boss Communications, gdzie pełniła funkcję PR & Project
Manager:. Była też związana, jako PR manager, z firmą E.P.Creative Services.
W Wyższej Szkole Zarządzania i Marketingu była rzecznikiem prasowym, a w Stowarzyszeniu Promocji Kultury Polskiej im. Franciszka Ryxa – Przewodniczącą Zarządu.
Najchętniej działa na styku kultury, mediów, public relations, wymyślając nowe możliwości na linii biznes-kultura. Opracowała swoją autorską metodę współpracy organizacji pozarządowych i kulturalnych z biznesem, co wdrażała m.in. jako przewodnicząca stowarzyszenia zajmującego się promocją kultury oraz przy projektach sponsoringowych w poprzednich miejscach pracy.
Na stanowiskach PR managera w firmach, w których pracowała od 1999 roku obsługiwała klientów z branż: wydawniczej, konsultingowej, ubezpieczeniowej, FMCG. O sponsoringu wie wszystko, a pociąga ją też PR kryzysowy.


