Dorota Wróblewska-Rajczakowska

Od sierpnia 2009 prowadzi biuro prasowe Babskiej Autoszkoły. Wcześniej pracowała w  Publicis Consultants Rowland jako account manager. Wśród jej klientów znalazły się firmy z branży deweloperskiej oraz farmaceutycznej. Realizowałaa też kampanie społeczne dla non-profitowych klientów firmy. 

Poprzednio była dyrektorem zespołu kreatywnego i PR w Agencji Reklamy DEJA VU. Absolwentka Akademii Teatralnej im. Al. Zelwerowicza w Warszawie. Doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w firmie Boss Communications, gdzie pełniła funkcję PR & Project Manager. Była też związana, jako PR manager, z firmą E.P.Creative Services. 

W Wyższej Szkole Zarządzania i Marketingu była rzecznikiem prasowym, a w Stowarzyszeniu Promocji Kultury Polskiej im. Franciszka Ryxa - Przewodniczącą Zarządu.

Najchętniej działa na styku kultury, mediów, public relations, wymyślając nowe możliwości na linii biznes-kultura. Opracowała swoją autorską metodę współpracy organizacji pozarządowych i kulturalnych z biznesem, co wdrażała m.in. jako przewodnicząca stowarzyszenia zajmującego się promocją kultury oraz przy projektach sponsoringowych w poprzednich miejscach pracy.

Na stanowiskach PR managera w firmach, w których pracowała od 1999 roku obsługiwała klientów z branż: wydawniczej, konsultingowej, ubezpieczeniowej, FMCG. O sponsoringu wie wszystko, a pociąga ją też PR kryzysowy.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin