Emilia Gabrel

Od stycznia 2009 roku związana z zespołem Young&Rubicam Brands, jako PR&Project Manager. Kieruje komórką PR-owską w Grupie, w ramach której realizowane są działania marketingowe i public relations dla klientów Young&Rubicam Brands. Odpowiada również za rozwój usług oraz za działania PR Grupy.
 
Wcześniej pełniła funkcję account managera w agencji Mmd Corporate, pracując m.in. dla kanałów telewizyjnych NBC Universal (Universal Channel, SCI FI, Hallmark Channel i Movies24) oraz kanałów z portfolio Chello Zone (Zone Europa, Zone Romantica).

Karierę zawodową rozpoczęła w spółkach firmy Eurozet: początkowo w Radiu Zet, później w RRM, jako doradca w dziale obsługi klienta. Następnie objęła stanowisko specjalisty ds. marketingu bezpośredniego marki Chanel.

Ukończyła Psychologię Społeczną w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin