Ewa M. Lis

Od września 2007 roku pełni funkcję specjalisty ds. public relations LG Electronics. Odpowiada za kompleksowe działania PR, planowanie strategii komunikacji w ramach zintegrowanych działań marketingowych firmy, a w szczególności za komunikację marki i korporacyjną (Brand & Corporate PR), kierowanie biurem prasowym działów Mobile Communications (GSM), Home Entertainment (RTV, AV), BS (Business Solutions), zarządzanie komunikacją kryzysową oraz prowadzenie komunikacji wewnętrznej.

Koordynuje również współpracę PR między firmą, a centralą europejską LG oraz fabrykami w Polsce. Poprzednio pracowała w agencji PR - Euro RSCG Sensors należącej do Euro RSCG Group (Havas) jako Senior PR Manager kierowała projektami m.in. dla Sharp Electronics, Orange, Peroni Nastro Azzurro, Kartell, Nestle.

Jest absolwentką specjalizacji Marketing Medialny i PR w Instytucie Dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim, studiów podyplomowych – Zarządzanie Marką w Szkole Głównej Handlowej. Ukończyła także studium Strategii komunikacji marki w Stowarzyszeniu Agencji Reklamowych (SAR).

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin