Grazyna Stachowska

Grażyna Stachowska-Maruszak

Obecne stanowisko:

Ekspert ds. kontentu w firmie Polpharma

W branży PR od 2010 roku. Specjalizuje się w PR-ze korporacyjnym, produktowym i komunikacji wewnętrznej.
Doświadczenia w obszarze PR-u produktowego zdobywała przy projektach dla takich firm jak: Mondelēz International, belVita – kompleksowa, wieloletnia obsługa PR, (Złoty Spinacz 2015 w kategorii media relations), Milka – największe aktywacje marki, Lubisie, HJ Heinz (Pudliszki), USP Zdrowie (Ibuprom Zatoki), Unilever (Algida, Carte d‘Or). Realizowała również projekty z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu, m.in. „Jedz smacznie i zdrowo” dla Unilever Polska (Złoty Spinacz 2010) i „Nauka ratuje życie” dla Roche Polska (2017).
W ramach PR-u korporacyjnego zajmowała się obsługą biura prasowego i wspierała komunikację wewnętrzną Mondelēz International. W 2017 roku otrzymała Srebrny i Brązowy Spinacz 2017 w kategorii Employer Branding i sektor spożywczy.
Absolwentka dziennikarstwa na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych oraz arabistyki na Uniwersytecie Warszawskim. Ukończyła także studia podyplomowe z zakresu dietetyki i żywienia człowieka w Instytucie Żywności i Żywienia.

Zobacz także...

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin