Halina Frańczak

Na początku grudnia 2007 została dyrektorem marketingu i PR w Deloitte na Polskę oraz kraje bałtyckie. Frańczak jest absolwentką wydziałów socjologii, dziennikarstwa i nauk politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.

Posiada wieloletnie doświadczenie w marketingu, public relations i badaniach marketingowych w międzynarodowych firmach. Jej specjalizacja to marketing usług profesjonalnych. Jest autorką badań, analiz i publikacji m.in. z zakresu zarządzania, komunikacji, działalności społecznej firm oraz sytuacji na rynku pracy. Współtworzyła programy typu CSR m.in. jako pomysłodawca akcji „Start w karierę.pl” oraz kampanii „Digital Culture”. Jest członkiem Rady Programowej Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami. Należy do Marketing Directors Board w ramach ogólnoświatowej organizacji The Conference Board. Wcześniej pracowała m.in. w Accenture, Capgemini oraz Ernst&Young.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin