Hubert Zawadzki

Od marca 2012 roku dyrektor ds. Public Relations w Binaria Communications, związany z branżą PR od 1996 roku. Zdobywał doświadczenie w międzynarodowych agencjach PR i lobbingowych (m.in. CEC Government Relations), a także w amerykańskich korporacjach Eli Lilly i Philip Morris, gdzie odpowiadał za komunikację i pełnił funkcję rzecznika prasowego. Za 2-letnią kampanię PR wspierającą zmiane struktury podatku akcyzowego na wyroby tytoniowe w Polsce otrzymał PMI Chairman's Award.

Prowadził projekty dla takich firm, jak m.in. Lockheed Martin Aeronautics Company (6-letnia kampania PR wspierająca zakup samolotu wielozadaniowego F-16), Coca-Cola Poland Services, Nationale-Nederlanden, Boots Healthcare International, Janssen-Cilag, Coface, Scala Business Solutions, Olivetti Tecnost, Netia i Stowarzyszenie Przedstawicieli Firm Farmaceutycznych w Polsce.

Posiada szczególne doświadczenie w komunikacji korporacyjnej (w tym wsparcie strategicznych celów biznesowych, budowanie wizerunku organizacji i CSR), komunikacji produktowej, komunikacji wewnętrznej w dużych złożonych organizacjach (w tym w komunikacji w czasie zmian strukturalnych), relacjach ze społecznością lokalną, a także w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi. Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW; jako stypendysta szwedzkiego rządu ukończył w 2009 roku Program Zarządzania w Szwedzkim Instytucie w Sztokholmie, w ramach którego prowadził projekt dla firmy Svenska Spel.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin