Obecne stanowisko:
Dyrektor Krakowskiego Biura Festiwalowego
Dyrektor ds. marketingu Krakowskiego Biura Festiwalowego (od 1 stycznia 2009 roku). Wcześniej przez dwa lata pełniła funkcję Dyrektor Promocji Krakowa. W KBF odpowiedzialna jest za promocję kulturalną i wizerunkową miasta. Kierowany przez nią dział zajmuje się marketingiem i działaniami komunikacyjnymi. Głównym zadaniem Helbin jest promowanie projektu „6 zmysłów”, którego jest współautorką.
Wcześniej Izabela Helbin wprowadziła w Krakowie nową strategię promocyjną miasta na lata 2008 – 2012. Odpowiadała m.in. za kampanię wizerunkową 750-lecia lokacji Krakowa, nagrodzoną Złotymi Orłami 2007 w kategorii – promocja miast.
Jako zwolenniczka działań niekonwencjonalnych z pogranicza smart PR i ambient, szczególnie docenia „srebrnego KTR-a” z 2008 roku za multimedialny projekt „Joystick”.
Helbin skończyła AE w Krakowie, kierunek zarządzanie i marketing, jest także absolwentką dziennikarstwa i komunikacji społecznej na UJ oraz europeistyki na PAT.


