Od listopada 2011 roku pracuje w Dziale Public Relations w Rossmannie. Od października 2013 na stanowisku specjalisty ds. PR.
Zajmuje się PR korporacyjnym uwzględniając sytuacje kryzysowe. Odpowiada za kontakt z mediami ogólnopolskimi i regionalnymi, organizację konferencji i briefów prasowych. Zajmuje się działaniami brand PR marek własnych Rossmanna. Do jego działań należą także komunikacja wewnętrzna, organizacja eventów wewnętrznych, dedykowanych sesji zdjęciowych dla firmy i sponsoring eventowy ze strony Rossmanna.
Wcześniej dziennikarz w Polska The Times Dzienniku Łódzkim i Echu Miasta. Współpracował również z portalami internetowymi o tematyce sportowej, a także gazetą Futbol News.
Absolwent Pedagogiki Kultury Fizycznej i Zdrowotnej Uniwersytetu Łódzkiego, a także studiów podyplomowych Public Relations tej samej uczelni.
Jest sędzią piłkarskim ŁZPN i podczas kursów dla kandydatów na arbitrów prowadzi wykłady dotyczące wizerunku sędziów w Polsce.