Jarosław R. Andruszkiewicz

Pracuje w międzynarodowej agencji brandingowej Dragon Rouge na stanowisku business development managera. Poprzednio realizował projekt dla 180PR a wcześniej był dyrektorem działu PR konsumenckiego (Consumer PR Unit) w Edelman Polska.

Przedtem zajmował stanowisko PR&Marketing Managera w Microsoft (w grupie Entertainment & Devices Division). Doświadczenie zdobywał też za granicą, pomagając wejść na rynek europejski największemu australijskiemu operatorowi turystycznemu (Intrepid Travel).

Wcześniej był wiceprezesem organizacji pozarządowej (Stowarzyszenie Integracja Przedsiębiorczość Edukacja) i autorem programu Europejska Edukacja Farmaceutów organizowanego pod patronatem Ministra Zdrowia RP.

Doświadczenie w obszarze komunikacji marketingowej i reklamy zdobywał pracując w międzynarodowych agencjach reklamowych (GGK, Young & Rubicam), gdzie odpowiadał za obsługę budżetów reklamowych m.in. Benckiser, CPN (obecnie Orlen), Danone, Kraft Jacobs Suchard, IBM, a później doradzał polskim agencjom i ich Klientom, a wśród nich firmom: Bayer, Computerland (dziś Sygnity), Henkel, Colgate-Palmolive, Johnson & Johnson, Pharmacia, Pfizer, Polfa Kutno (IVAX).

Karierę rozpoczynał jako dziennikarz Radia ZET i redakcji zagranicznej Obserwatora Codziennego.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin