Joanna Bartnik

Dyrektor zarządzający agencji Effective Public Relations. PR-em zajmuje się od 1999 roku. Doświadczenie zdobywała realizując szerokie działania public relations, m.in. w zakresie projektowania i realizacji strategii komunikacji korporacyjnej i produktowej, relacji z mediami, organizacji wydarzeń specjalnych.

Zarządzała zarówno komunikacją zewnętrzną, jak i wewnętrzną przedsiębiorstwa. Pracowała w firmie Milo (grupa Lekkerland), działającej na rynku dystrybucji artykułów FMCG oraz w firmie Kamis-Przyprawy. Należy do PSPR.

Absolwentka Katedry filologii germańskiej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego oraz Podyplomowych Studiów Public Relations na Uniwersytecie Warszawskim. Kiedyś fascynowała ją głównie literatura Franza Kafki, dziś dziedzina public relations. Lubi podróże, dobry film i muzykę. Uważa, że w życiu spełniają się wszystkie marzenia, trzeba tylko głęboko w nie wierzyć!

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin