Justyna Dziegieć

W kwietniu 2008 roku objęła stanowisko PR managera w firmie Marketing Investment Group. Odpowiada za budowanie wizerunku grupy, relacje medialne, działania PR-owskie dla marek Umbro, Timberland, The Athlete’s Foot oraz ProGame, a także za współkoordynację eventów. Od 2009 roku jest również Community Stewardem marki Timberland

Wcześniej pracowała jako account manager w krakowskiej agencji Cafe PR. Realizowała projekty m.in. dla: GDK Group, CapGemini, a jako freelancer - dla Bench., Goorin, Teatru Stu oraz innych wydarzeń kulturalnych i korporacyjnych.

Doświadczenie dziennikarskie zdobywała współpracując m.in. z Gazetą Wyborczą i Magazynem Laif. Jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej UJ - specjalizacja PR i reklama oraz Wyższej Szkoły Zarządzania - The Oxford Brooks University, specjalizacja: reklama i marketing.

Zobacz także...

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin