Kamil Dłutko

0
183

Przez trzy lata był wyłącznym reprezentantem ds. PR koncernu DuPont w Polsce, zajmując się markami Kevlar, Nomex i Teflon, zdobywając bogate międzynarodowe doświadczenie komunikacyjne. Dyrektor Zarządzający Novimedia Custom Publishing – pierwszej w Polsce agencji zajmującej się prasą firmową. Od 1997 roku edukuje, doradza, w jaki sposób przygotować, zrealizować i rozwijać magazyny, gazety, periodyki drukowane i elektroniczne.
Do grona aktywnych klientów agencji należą m.in.: Abbott Laboratories, Bristol-Myers Squibb, Sanofi-Aventis, British-American Tobacco, Polska
Telefon:ia Cyfrowa  ERA GSM, Carrefour, Citroen Polska, Coca-Cola HBC, Grupa EDF, Grupa KBC, Warta/Kredyt Bank, Grupa Perfopol, JC Auto, Nestle, Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
Oprócz zarządzania interesuje się finansami oraz marketingiem, łącząc w praktyce te dziedziny w działalności firmy, w której oprócz bieżącego zarządzania operacyjnego zajmuje się także finansami. Aktywny uczestnik rynku kapitałowego, poszerza wiedzę poprzez liczne szkolenia, m.in. organizowane przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj