Przez trzy lata był wyłącznym reprezentantem ds. PR koncernu DuPont w Polsce, zajmując się markami Kevlar, Nomex i Teflon, zdobywając bogate międzynarodowe doświadczenie komunikacyjne. Dyrektor Zarządzający Novimedia Custom Publishing – pierwszej w Polsce agencji zajmującej się prasą firmową. Od 1997 roku edukuje, doradza, w jaki sposób przygotować, zrealizować i rozwijać magazyny, gazety, periodyki drukowane i elektroniczne.
Do grona aktywnych klientów agencji należą m.in.: Abbott Laboratories, Bristol-Myers Squibb, Sanofi-Aventis, British-American Tobacco, Polska
Telefon:ia Cyfrowa ERA GSM, Carrefour, Citroen Polska, Coca-Cola HBC, Grupa EDF, Grupa KBC, Warta/Kredyt Bank, Grupa Perfopol, JC Auto, Nestle, Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
Oprócz zarządzania interesuje się finansami oraz marketingiem, łącząc w praktyce te dziedziny w działalności firmy, w której oprócz bieżącego zarządzania operacyjnego zajmuje się także finansami. Aktywny uczestnik rynku kapitałowego, poszerza wiedzę poprzez liczne szkolenia, m.in. organizowane przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.


