Karina Adaszak

Obecne stanowisko:

CEO

Pasjonatka komunikacji. Z branżą PR związana od kilkunastu lat. Dotychczas pracowała m.in. jako PR manager Polskich Badań Internetu (PBI), spółki Agory, Rzeczpospolitej, Onetu, WP oraz Interii. Przez pięć lat związana była również ze Stowarzyszeniem Marketingu Bezpośredniego (SMB).

Posiada kompleksowe doświadczenie w prowadzeniu działań PR, reprezentujących spójny wizerunek marek czy firm oraz organizacji eventów. Jest współautorką raportu IAB, „Kodeksu Dobrych Praktyk w Reklamie”, współzałożycielką Stowarzyszenia Ludzi Reklamy oraz organizatorką szkoleń marketingowych. Była redaktor Naczelną miesięcznika branżowego „Biuletyn Informacyjny”. Organizatorka szerokich konsultacji branżowych PBI, mających fundamentalne znaczenie dla obecnego kształtu badania medium, jakim jest internet.

Zobacz także...

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin