Katarzyna Czarnecka-Iwińska

Katarzyna Czarnecka-Iwińska

Obecne stanowisko:

Account Director

Katarzyna Czarnecka-Iwińska w kwietniu 2020 roku objęła stanowisko Account Directora. Odpowiada za koordynowanie projektów dla Google’a i Innogy.

Czarnecka-Iwińska z marketingiem związana jest od dziesięciu lat. Jest to jej powrót do 180heartbeats + JUNG v MATT – pracowała w agencji w latach 2013-2014. Wcześniejsze doświadczenie zawodowe zdobywała w DDB Warszawa i K2. Pracowała również po stronie klienta dla marek branży gastronomicznej i FMCG – m.in. koordynowała projekty dla Grupy Żywiec, NIVEA, Volkswagena i McDonalda (współtworzyła rebranding i ofertę sieci Salad Story oraz nową markę Wrap Me!, które należą do firmy). Z wykształcenia jest historykiem sztuki.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin