Katarzyna Królak

Właścicielka i partner w agencji Pure Concept. Pomaga przedsiębiorcom poruszać się w skomplikowanym świecie komunikacji i kształtowania relacji z otoczeniem, marketingu strategicznego i operacyjnego oraz zarządzania wiedzą. Specjalizuje się w doradztwie dla firm usług profesjonalnych oraz branży nieruchomości.

Zrealizowała lub realizuje projekty m.in. dla kancelarii prawnych, doradców transakcyjnych (CAG sp. z o.o. sp. k., firmy deweloperskiej TRUST S.A. W latach 1995 – 2006 pracowała dla Grupy Ernst & Young. Od 1996 roku zajmowała się projektami z zakresu marketingu, promocji i wsparcia sprzedaży w skali ogólnopolskiej oraz regionalnej. W tym okresie współpracowała również z Towarzystwem Konsultantów i Doradców Sp. z o.o. jako konsultant ds. marketingu i public relations. W latach 2000 - 2002 jej zadaniem, jako kierownika Sekcji Marketingu i Wsparcia Sprzedaży, była budowa oraz realizacja strategii marketingowej, w tym promocja marki D.Janczak i Wspólnicy sp.k., firmy prawniczej współpracującej z Ernst & Young oraz Grupy Energetycznej Ernst & Young.

Była odpowiedzialna m.in. za: kompleksowe działania z zakresu marketingu operacyjnego i strategicznego, współpracę z siecią firm prawnych Ernst & Young Global (EY Law), wsparcie działań w zakresie sprzedaży usług oraz obsługi kluczowych klientów, media relations, organizację współpracy z środowiskami międzynarodowymi oraz instytucjami. Ponadto zajmowała się stworzeniem od podstaw systemu identyfikacji wizualnej, opracowywaniem i wdrażaniem strategii promocji oraz współpracowała z mediami i organizacjami studenckimi. Prowadziła również szkolenia pracowników z komunikacji biznesowej i medialnej. Pracę dla firmy kontynuowała również w latach 2002- 2003 po połączeniu zespołu D.Janczak i Wspólnicy sp.k. z Domański Zakrzewski Palinka sp.k.

Od 2003 roku do czerwca 2006 roku Katarzyna pracowała w Ernst & Young Corporate Finance Sp. z o.o. w Warszawie jako senior, konsultant ds. marketingu i zarządzania wiedzą, a następnie współpracowała z Grupą Ernst & Young i zajmowała się kompleksowymi projektami z zakresu marketingu, zarządzania wiedzą i wsparcia sprzedaży. Prowadziła projekty o zasięgu międzynarodowym, współpracowała z ekspertami z różnych krajów i dziedzin.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin