Krystian Dudek

0
12

Obecne stanowisko:
Właściciel Instytutu Konsultingowo-Doradczego Krystian Dudek

Właściciel Instytutu Konsultingowo-Doradczego Krystian Dudek. Doktor nauk humanistycznych w zakresie komunikacji społecznej i PR (z wyróżnieniem). Ukończył studia dziennikarskie oraz z zakresu psychologii zarządzania. Dyplomowany trener biznesu (KSB MBA Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie oraz ST Brainstorm). Dyrektor Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu (2013-2016). Autor książki pt. „Rola rzeczników prasowych w komunikacji masowej” oraz kierownik międzynarodowego projektu badawczego z zakresu komunikacji medialnej na poziomie lokalnym i redaktor książki: „Rola mediów lokalnych…”
Ekspert w zakresie: public relations, relacji medialnych, komunikacji kryzysowej, autoprezentacji i wystąpień publicznych, komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, marketingu politycznego, kreowania wizerunku osób publicznych, mowy ciała i custom publishing. Specjalizuje się m.in. w PR sektora ochrony zdrowia oraz medialnej komunikacji kryzysowej.
Trener, doradca, wykładowca akademicki, konsultant, komentator i praktyk. Komentarze eksperckie m.in. dla TVP, TVN, TVN24, Polsat News, TVP Info, TV Silesia, Gazety Wyborczej, Tygodnika Polityka, Newsweeka, Dziennika Zachodniego, Gazety Finansowej, Proto.pl, Bankier.pl, Home&Market, Wirtualnemedia.pl, Puls Biznesu, Pierwszy Milion (Forbes).
Prezes Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations (2015-2019), były członek Rady Nadzorczej PSPR, a obecnie honorowy Członek PSPR. Zasiadał również w Radzie Etyki Public Relations, President of International Public Relations Center.
Laureat Wyróżnienia Specjalnego LEW PR oraz nagrody branżowej PRoton w kategorii Nagroda Publiczności, przyznawanej profesjonalistom w dziedzinie komunikacji, którzy odznaczają się nieprzeciętnym myśleniem, innowacyjnością i talentem; wyznaczających standardy w branży PR i przyczyniających się do sukcesu firm, w których pracują.
Jest autorem projektu PRawdziwy PR, obecnie inicjatorem projektu Silesia PR – obu mających na celu propagowanie wiedzy z zakresu PR.
Odbył cztery staże w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów oraz Kancelarii Prezydenta RP, zajmował się naukowo analizą roli rzecznika prasowego w kreowaniu wizerunku rządu.
Wykładał na kilkunastu uczelniach w kraju. Autor programu studiów podyplomowych z zakresu komunikacji, PR, marketingu politycznego, organizacji wydarzeń specjalnych, marketingu politycznego.
Były współpracownik mediów śląskich. Redaktor naczelny i wydawca pism i magazynów nagradzanych w ogólnopolskich konkursach branżowych. Autor treści stron internetowych oraz scenariuszy spotów radiowych i telewizyjnych.
Wybrane projekty PR i szkoleniowe zrealizowane dla marek: Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach (funkcja rzecznika prasowego), Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego, Zarząd Dróg Wojewódzkich w Katowicach (funkcja rzecznika prasowego), KGHM, Tauron, Fiat Polska, LUX MED, Dębowe Tarasy, Okam Trzy Stawy, Stowarzyszenie Sędziów Polskich Iustitia, Grupa Górażdże, Mazowiecki Urząd Wojewódzki, Żandarmeria Wojskowa, Opolski Urząd Wojewódzki, Centrum Zarządzania Kryzysowego Wojewody Mazowieckiego, Międzynarodowe Targi Poznańskie, Międzynarodowe Targi w Krakowie, PTK Holding S.A., Mazowiecki Inspektorat Weterynarii, Ferma Oldar, Szpital Psychiatryczny w Rybniku, Szpital Śląskie w Cieszynie, Zagłębiowskie Centrum Onkologii, Wodociągi m.in. w Dąbrowie Górniczej, Sosnowcu, Rybniku; Park Naukowo-Technologiczny w Łodzi, jednostki samorządu terytorialnego, szkoły trenerów biznesu, sztaby wyborcze. Prowadzi także indywidualne sesje dla menadżerów wyższego szczebla oraz osób publicznych, posłów, senatorów, artystów.
Ma na koncie kilka tysięcy godzin szkoleniowych i dydaktycznych. Posiada uprawnienia pedagogiczne.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj