Maciej Jaźwiecki

Współzałożyciel, Dyrektor ds. Rozwoju Novimedia Custom Publishing - agencji zajmującej się prasą firmową. Od 1997 roku edukuje, doradza, w jaki sposób przygotować, zrealizować i rozwijać magazyny, gazety, periodyki drukowane i elektroniczne. Od młodzieńczych lat związany z dziennikarstwem i public relations. Współpracował z gazetami i magazynami takimi jak Sport, Dziennik Śląski, Gazeta Wyborcza, Super Express, Wprost, Ekran, angielskim pismem żużlowym Speedway Star i włoskim, motocyklowym Moto Sprint.
Był redaktorem naczelnym magazynu Wielki świat sportu, a także współpracował jako ekspert motoryzacyjny z tygodnikami Panorama i Wieczór. Odkrył dla polskich mediów NBA, wydając pierwszy w Polsce dodatek do dziennika Sport dedykowany właśnie koszykówce. Promował karting zajmując się przez dwa lata marketingiem dla Indoor Karting, pierwszego profesjonalnego toru w Polsce. Od 1992 do 1996 roku był Rzecznikiem Prasowym Polskiego Stowarzyszenia Snowboardu, a w 1998 roku jako ekspert komentował zawody snowboardowe dla Telewizji Polskiej z Igrzysk Olimpijskich w Nagano w Japonii. Przez dwa lata był producentem programu motoryzacyjnego Auto Moto Tele 3 dla TVP Katowice. Współpracował z agencją public relations Burson-Marsteller podczas Igrzysk Olimpijskich w Atlancie. Autor jednej ze zwycieskich kampanii poselskich w wyborach 2006 r.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin