Maciej Szaroleta

Obecne stanowisko:

Dyrektor strategii w Albedo Marketing

Od początku października 2016 r. jest dyrektorem strategii w Albedo Marketing. Jest odpowiedzialny również za public relations agencji.
Wcześniej, od stycznia 2013 roku był szefem działu brand w Hill+Knowlton Strategies. Przed dołączeniem do H+K stał na czele działu strategii agencji interaktywnej Galileo Media. Przewodząc zespołowi specjalistów marketingowych, przygotowywał działania on-line dla takich marek jak RWE, Tesco dla Szkół, Velvet, Polpharma, Tatra, Barilla, Wasa czy BOŚ. Był również odpowiedzialny za zarządzanie budżetem interaktywnym PL2012, spółki koordynującej EURO2012 w Polsce.
W latach 2007-2011, pracując w Grupie Żywiec, był brand managerem jednej z czołowych polskich marek piwnych - Warki. Odpowiadał za całościowe zarządzanie brandem ze szczególnym uwzględnieniem komunikacji, nowych mediów, sponsoringu  i PR.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin