Senior account manager w agencji Principle. Ukończyła Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Stosunki Międzynarodowe w Instytucie Stosunków Międzynarodowych oraz 2 letnią specjalizację Marketing Medialny i Public Relations w Instytucie Dziennikarstwa. Jest także absolwentką studiów podyplomowych Psychologia Zachowań Rynkowych na Wydziale Psychologii UW oraz kursu Retoryki Praktycznej i Krytyki Instytutu Badań Literackich PAN.
W public relations pracuje od 2003 roku. Pracę w PR rozpoczęła w agencji First Public Relations, gdzie zajmowała się komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną oraz sponsoringiem klientów działających w różnych branżach, m.in. Polskiej
Telefon:ii Komórkowej Centertel operatora sieci Idea/Orange, PKN Orlen, Pfizer Polska.
Była także zaangażowana w realizację wielu innych mniejszych projektów związanych z branżą farmaceutyczną.
Od 2006 roku pracuje w firmie Principle, realizując projekty z obszaru komunikacji dla onkologicznych produktów leczniczych międzynarodowego koncernu farmaceutycznego Roche. Jest odpowiedzialna za projekty realizowane dla Johnson&Johnson oraz Boiron.


