Małgorzata Stolarczyk-Zdrojkowska

Od listopada 2010 do sierpnia 2012 była koordynatorem PR w Korporacji Ubezpieczeń Kredytów Eksportowych S.A. i odpowiadała za kształtowanie strategii PR spółki i bieżącą politykę medialną (rola rzecznika prasowego) oraz komunikację wewnętrzną.

Od sierpnia 2002 do listopada 2010 jako account director i associate director Działu Komunikacji Korporacyjnej/Public Affairs/Lobbing w agencji PR Hill and Knowlton, zajmowała się doradztwem strategicznym dla kluczowych klientów agencji, nadzorem nad realizacją strategii komunikacji dla klientów z różnych branż oraz bieżącymi konsultacjami w zakresie PR i komunikacji kryzysowej. Realizowała korporacyjne kampanie wizerunkowe (CSR) oraz strategie zrównoważonego rozwoju.

Specjalistka od ruchu Patient Advocacy i komunikacji w obszarze zdrowia i farmacji (przez 4 lata doradzała na wyłączność Novartis Oncology). Pracowała i nadzorowała działania PR dla takich firm jak Novartis, UCB Pharma, Ely Lilly, HSBC, Boeing, Michelin, Audioteka, Velux, Polska Unia Onkologii, Malo Clinic Lisboa, Komisja Europejska, Kongres Kobiet.

W latach 2001 – 2002 była dyrektorem Biura Komunikacji Korporacyjnej PZU S.A., i odpowiadała za stworzenie i realizację strategii PR dla Grupy PZU, zbudowanie działu komunikacji korporacyjnej, koordynację pracy rzecznika prasowego PZU oraz zespołu medialnego. Opracowała i wdrożyła strategię komunikacji wewnętrznej w PZU SA. Koordynowała także realizację strategii PR dla PZU Życie SA i PTE PZU SA. Powołała do życia Fundację Charytatywną PZU, której została pierwszym prezesem. Stworzyła Galerię Sztuki PZU organizując comiesięczne wystawy prac polskich młodych artystów w siedzibie spółki, czym zapoczątkowała misję PZU jako mecenasa sztuki i dziedzictwa narodowego, kontynuowaną do dzisiaj.

Karierę rozpoczynała w branży ubezpieczeniowej, w latach 1998 – 2001 jako kierownik Biura Zarządu Commercial Union PTE S. A. (obecnie AVIVA), a wcześniej w latach 1995 – 1998 jako pracownik Biura Zarządu, TUNŻ „Polisa-Życie” S.A., gdzie zajmowała się m.in. komunikacją wewnętrzną i zdobywała pierwsze szlify w dziedzinie Public Relations.

Ukończyła z wyróżnieniem Studium PR Polskiej Akademii Nauk na Uniwersytecie Warszawskim (2000-2001) oraz Wydział Iranistyki w Instytucie Orientalistycznym Uniwersytetu Warszawskiego. Autorka książki „Iran: państwo i religia” wydanej dwukrotnie (1997, 2001) przez wydawnictwo Dialog oraz pierwszego w Polsce przekładu Konstytucji Republiki Islamskiej Iranu.

Zobacz także...

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin