Marcin Firmanty

Obecne stanowisko:

Strategy Director

Od maja 2013 r. kieruje działem digital PR w Synertime.

Firmanty to ekspert ds. social media, trener z zakresu komunikacji online. Jest absolwentem wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Pasjonuje się tworzeniem i wdrażaniem kompleksowych strategii obecności marki na portalach Facebook, Twitter, Blip, Pinterest, Google+, YouTube itp. Były szef działu Buzz Marketing w agencji interaktywnej Vacaloca, gdzie odpowiadał za kampanie rodzimych i międzynarodowych marek na polskich platformach Social Media (m.in. Dilmah, McAfee, Merck, Sanofi Pasteur, Magazyn „Machina”, Grycan – Lody od pokoleń, Mattel), tworzył i nadzorował programy ambasadorskie w blogosferze, opracowywał kompleksowe strategie komunikacji on-line.

Zobacz także...

Jak wspominałem – praca w komunikacji i social mediach to zdecydowanie moje pasje. Mają więc duży wpływ na mój sposób bycia i myślenia, także po wyjściu z biura. To praca zawodowa spowodowała, że zrodził się pomysł założenia własnego bloga kulinarnego. Dzięki możliwości osobistego poznania fascynujących ludzi związanych z blogosferą, jak np. osoby prowadzące blogi „Lawendowy Dom”, „Dorota Smakuje”, czy „2 smaki”, zachciałem jeszcze głębiej wejść w ten świat i sam postanowiłem dzielić się doświadczeniami kulinarnymi.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin