Marta Marczuk-Komiszke

Marta Marczuk-Komiszke - od czerwca 2013 kierownik planu dla społeczności w Tesco. Wcześniej PR & marketing specialist w Fundacji Anny Dymnej Mimo Wszystko oraz specjalista ds. PR w agencji Planet PR. Karierę zaczynała w 2008 jako junior PR specialist w agencji reklamowej S4. Wcześniej przez cztery miesiące była stażystką w dziale PR agencji, a od 1 września dołączyła do niej na stałe, powiększając zespół kierowany przez Martę Gajkowską – PR, new business&marketing directora. Wówczas bezpośrednio współpracowała z PR managerem Moniką Biedą przy projektach realizowanych dla klientów agencji oraz komunikacji własnej S4. Jest absolwentką filmoznawstwa ze specjalizacją medioznawstwo na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz studentką elektronicznego przetwarzania informacji. Wcześniej współpracowała z zespołem prasowym festiwalu Etiuda&Anima.

Zobacz także...

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin