Marta Ozimek-Kędzior

0
157

Account director w firmie doradztwa komunikacyjnego Principle. Z branżą public relations jest związana od 2000 roku. Pracowała w First Public Relations, głównie na rzecz klientów z branży farmaceutycznej (Eli Lilly Polska, Abbott Medisense Polska) oraz dla ING Nationale-Nederlanden i ComputerLandu.
Realizowała także projekty społeczne m.in.: dla Fundacji „Porozumienie bez Barier” oraz Fundacji Polskiej Akcji Humanitarnej. W 2002 roku rozpoczęła przygodę z branżą filmową w firmie Warner Bros. Poland na stanowisku PR & Promotion
Manager:a, gdzie była odpowiedzialna za komunikację korporacyjną i produktową oraz promocję (wprowadzała m.in. kolejne części „Matrixa”, „Harrego Pottera”, „Władcy Pierścieni” i, przy współpracy z Telewizją Polską, wydanie „Dekalogu” K. Kieślowskiego na DVD). Od 2004 pracuje w firmie Principle, realizując projekty z obszaru komunikacji korporacyjnej, produktowej i kryzysowej dla firm farmaceutycznych, m. in.: Eli Lilly, Fresenius-Kabi, Janssen-Cilag, Johnson&Johnson, Roche, Schering Plough, instytucji pozarządowych oraz towarzystw naukowych.
Specjalizuje się w projektach edukacyjnych i market access. Ukończyła Wydział Zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim. Równolegle studiowała także w Podyplomowym Studium Public Relations PAN przy Uniwersytecie Warszawskim. Wyznaje zasadę, że nie ma złych informacji, są tylko informacje zwrotne. Prywatnie interesuje się psychologią społeczną, modą i designem wnętrz.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj