Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Mateusz Strzałkowski. obecne stanowisko: digital marketing manager:. mateusz strzałkowski z początkiem kwietnia 2020 roku objął stanowisko digital marketing managera w zespole digital w monday. zajmuje się rozwojem kompetencji performance w agencji, opracowywaniem i wprowadzaniem strategii w tym zakresie oraz pozyskiwaniem nowych klientów. strzałkowski z performance marketingiem związany jest od ponad sześciu lat. karierę rozpoczynał w groupm – komórce performance wpp, gdzie obsługiwał m.in. volkswagena, sony, hbo, polpharmę i play. później związany był z salestube (groupone), gdzie spędził rok jako specjalista ds. performance marketingu. następnie pracował na rzecz klienta – harvard business review polska i mit sloan managment review polska (ican) gdzie optymalizował procesy marketingowe.
Obecne stanowisko:
Digital Marketing
Manager:
Mateusz Strzałkowski z początkiem kwietnia 2020 roku objął stanowisko Digital Marketing Managera w zespole digital w Monday. Zajmuje się rozwojem kompetencji performance w agencji, opracowywaniem i wprowadzaniem strategii w tym zakresie oraz pozyskiwaniem nowych klientów.
Strzałkowski z performance marketingiem związany jest od ponad sześciu lat. Karierę rozpoczynał w GroupM – komórce performance WPP, gdzie obsługiwał m.in. Volkswagena, Sony, HBO, Polpharmę i Play. Później związany był z SalesTube (GroupOne), gdzie spędził rok jako specjalista ds. performance marketingu. Następnie pracował na rzecz klienta – Harvard Business Review Polska i MIT Sloan Managment Review Polska (ICAN) gdzie optymalizował procesy marketingowe.