Z wykształcenia magister filologii polskiej. Językoznawca. Niegdyś dziennikarz, publicysta, prezenter radiowy i wydawca. Obecnie producent przedsięwzięć rozrywkowych i promocyjnych, twórca projektów reklamowych, a także doradca strategiczny i ekspert od wizerunku. Karierę zawodową rozpoczynał jako dziennikarz i reporter prasowy gdańskiego Dziennika Bałtyckiego. Autor licznych publikacji o tematyce społecznej. Następnie wydawca i redaktor naczelny lokalnych, trójmiejskich wydawnictw prasowych.
Był autorem cyklu autorskich audycji prezentowanych w Polskim Radiu 6 – polonijnej stacji radiowej w Londynie. Działalność na rynku reklamy, promocji przedsięwzięć rozrywkowych i kulturalnych rozpoczął od objęcia stanowiska dyrektora w jednej z trójmiejskich agencji artystycznych. Obecnie niezależny producent przedsięwzięć rozrywkowych i twórca różnorodnych projektów reklamowych. Dodatkowo zajmuje się doradztwem strategicznym w zakresie kreowania wizerunku i szeroko pojętej komunikacji z mediami. Tematyką kreowania wizerunku polityków i partii politycznych zajmuje się także naukowo.


