Mirosław Obarski

0
179

Od 2008 roku prowadzi PR consultants – własną firmę public relations. Specjalizuje się w komunikacji kryzysowej, korporacyjnej, finansowej oraz produktowej. Od 2006 do 2008 roku był związany z GGC Worldcom Public Relations, początkowo jako key account manager, a potem – account director. W tym czasie odpowiadał m.in. za projekty związane z komunikacją w kryzysie, np. w sektorze finansowym (sprawował rolę rzecznika Komitetu Obligatariuszy Elektrimu), projekty korporacyjne i różnorodne kampanie produktowe (m.in. dla Verbatim, Biofarm, Rockwell Automation).
Doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w Michelin (PR specialist oraz HR manager) i Goodyear (brand manager).
Prywatnie jest redaktorem najbardziej znanej polskiej antologii fantastyki pt. „Kroki w nieznane”. Więcej na blogu
www.krokiwnieznane.pl

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj