Specjalista komunikacji wewnętrznej i employer branding. Trener, wykładowca, konsultant. Jest absolwentką Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego i Podyplomowego Studium Public Relations na Uniwersytecie Warszawskim oraz stypendystką Copenhagen Business School (studia z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi i konsultacji).
Do 2006 roku pracowała jako specjalista ds. komunikacji wewnętrznej, a następnie jako specjalista employer branding (budowanie wizerunku pracodawcy) w polskim oddziale korporacji międzynarodowej z branży FMCG. Tworzyła strategiczne plany komunikacji. Projektowała i realizowała programy badania efektywności komunikacji wewnętrznej (audyty komunikacyjne). Ma doświadczenie w organizacji różnorodnych wydarzeń komunikacyjnych (konferencje biznesowe, spotkania pracownicze, wydarzenia specjalne) oraz tworzeniu wydawnictw firmowych.
Realizowała projekty związane z tworzeniem elektronicznych narzędzi komunikacji (Intranet, Extranet, strony WWW). Zajmowała się również projektowaniem i wdrażaniem strategii budowania wizerunku pracodawcy (działania PR nakierowane na budowanie wizerunku organizacji wśród potencjalnych pracowników).
Prowadzi szkolenia i wykłady z zakresu PR wewnętrznego i employer branding. Współpracuje między innymi z Podyplomowym Studium Public Relations na Uniwersytecie Warszawskim, Szkołą Główną Handlową, Wyższą Szkołą Ekonomiczną im. Ks. J. Tischnera w Krakowie, Wyższą Szkołą Finansów i Zarządzania w Warszawie oraz Institute of International Research.
Jest członkiem PSPR-u.


