Natalia Hatalska

Doświadczenie zawodowe zdobywała w Young Digital Planet, NIVEA Polska (jako menedżer ds. PR) oraz w Wirtualnej Polsce, gdzie w latach 2005-2009 była szefem działu komunikacji. Obecnie współpracuje z domem mediowym Universal McCann jako Chief Inspiration Officer przy projektach z zakresu niestandardowych form komunikacji marketingowej (ambient, mobile, internet). Od 2008 roku prowadzi blog hatalska.com.

Natalia Hatalska jest członkiem Rady Marek w konkursie Superbrands, Creative Communication Cluster oraz Rady Ekspertów ThinkTank. Felietonistka magazynu Sukces, autorka wydawanego cyklicznie TrendBooka – publikacji na temat najważniejszych trendów w danym roku. Współpracuje z wieloma firmami jako konsultant i niezależny ekspert.

Występuje jako prelegentka na konferencjach – do tej pory miała kilkadziesiąt wystąpień, m.in. na konferencji EFNI, MediaTrendy, InfoShare, AdStandard, Biznes to rozmowy i na Kongresie Dyrektorów Marketingu.

Laureatka PRotona 2014.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin