Natalia Kossut-Kaczmarek

Jest dyrektorem ds. zarządzania marką w firmie OCHNIK, wcześniej (od sierpnia 2007) była Dyrektorem Marketingu&PR w firmie Wittchen.

Do jej obowiązków należy m.in. tworzenie i wdrażanie strategii firmy, realizowanie działań mających na celu kreowanie i wzmacnianie wizerunku marki, realizowanie celów PR i marketingowych firmy, opieka nad programem lojalnościowym i bazą stałych klientów, a także nadzór nad stroną internetową firmy. Poprzednio Natalia Kossut-Kaczmarek związana była z agencją United PR (od roku 2004). Współpracowała przy opracowywaniu i wdrażaniu programów PR dla klientów z branży FMCG, farmaceutycznej, IT, biotechnologicznej oraz AGD. W ostatnim okresie realizowała strategię działań PR dla firmy UPS, pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne oraz marki Żywiec Zdrój. Jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej i Linköping University w Szwecji.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin