Corporate Communication and Public Affairs
Manager: w firmie biofarmaceutycznej Bristol-Myers Squibb. Z branżą public relations związana od 1996 roku. W latach 1996-2003 pracowała w agencji Profile. W tym czasie realizowała działania public relations głównie dla sektora publicznego, w tym dla Ministerstwa Przekształceń Własnościowych oraz Biura Pełnomocnika Rządu ds. Reformy Zabezpieczenia Społecznego (kampania edukacyjna nowego systemu ubezpieczeń społecznych), a także dla instytucji finansowych (3NFI, Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie SA.).
Od 2000 roku zdobywa doświadczenie w branży ochrony zdrowia i farmaceutycznej. Brała udział w projektach z zakresu komunikacji dla Ministerstwa Zdrowia (kampania edukacyjna reformy ochrony zdrowia) oraz dla firmy Eli Lilly Polska. W latach 2004-2009 współpracowała z firmą doradztwa komunikacyjnego Principle. Specjalizuje się w tworzeniu i wdrażaniu strategii komunikacyjnych dla branż farmaceutycznej, biotechnologicznej oraz usług medycznych.
Absolwentka Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz Studium Podyplomowego Marketingu Strategicznego na Rynku Farmaceutycznym Akademii Ekonomicznej w Poznaniu.


