Patrycja Hatalska

Od 13 września 2010 r. Patrycja Hatalska pełni stanowisko dyrektora marketingu w Vistula Group. Odpowiedzialna jest za strategię marketingową i PR-ową marek: Vistula, Wólczanka oraz W. Kruk.

Wcześniej pracowała jako Dyrektor ds. Marketingu i PR w firmie Royal Collection, oraz jako PR manager i rzecznik prasowy HJ Heinz Polska. Z public relations związana jest od 2000 roku. W Heinz Polska pracowała od 1 czerwca 2005 roku. Odpowiadała za PR korporacyjny, PR produktowy oraz za komunikację wewnętrzną.
Od 2004 do 2005 była związana z Agencją Konsultingowo-Reklamową New Communications, która dodatkowo jest przedstawicielstwem dziennika Financial Times na Polskę oraz międzynarodowej organizacji Superbrands. Zajmowała w niej stanowisko Public Relations Managera/Key Account Managera i odpowiadała za konsulting w zakresie PR (opieka nad kluczowymi klientami firmy; opracowywanie projektów z zakresu PR dla firm).

0d 2000 roku do 2005 pracowała na stanowisku PR&Special Events Managera w firmach farmaceutycznych: Roche Polska oraz Polpharma. W obu zajmowała się PR-em korporacyjnym, produktowym oraz za komunikacją wewnętrzną.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin