Paweł Loroch

0
136

Obecne stanowisko:
Brand
Manager:

Od 1 kwietnia 2020 roku pracuje jako Brand Managera stacji radiowej Chillizet, należącej do Grupy Eurozet. Odpowiada m.in. za przygotowanie strategii pozycjonowania marki oraz opiekę nad wszystkimi aktywnościami związanymi z promocją i wizerunkiem stacji. Loroch prowadzi rownież audycje kulinarne w Antyradiu i Meloradiu (stacjach także należących do Grupy Eurozet).
Jest dziennikarzem, prezenterem, autorem książek i gier planszowych oraz jurorem konkursów kulinarnych. W Antyradiu pracuje ponownie od 2018 roku – wcześniej, w latach 2005-2009, pełnił funkcję dyrektora promocji stacji, a do 2013 roku prowadził program „Gastrofaza”. W latach 2013-2016 prowadził internetową stację radiową JemRadio.pl. W przeszłości współpracował również z programem „Pytanie na Śniadanie” w TVP2 jako ekspert kulinarny.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj