Piotr Ślęzak

Marketing&PR manager w firmie PRS, w której pracuje od 2003 roku i odpowiada za dział Public Relations (do stycznia 2007 roku na stanowisku specjalisty PR). Absolwent Instytutu Edukacji Medialnej i Dziennikarstwa na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie oraz Zarządzania Reklamą i Marketingiem w Wyższej Szkole Zarządzania – The Polish Open University w Warszawie. 
Ukończył kursy w zakresie psychologii reklamy (UW), edukacji medialnej (UKSW), negocjacji, przywództwa i kierowania zespołem (Wyższa Szkoła Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi). Staże w zakresie PR-u i dziennikarstwa odbył m.in. w biurze rzecznika prasowego Komendy Głównej Państwowej Straży Pożarnej i w działach informacyjnych: Radia Plus, TV Puls, Super Expressu.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin