Od kwietnia 2013 r. dyrektor Biura Prezydenta Miasta Szczecina. Wcześniej szef biura komunikacji społecznej i marketingowej w szczecińskim magistracie. W UM od 2007 r. Od podstaw stworzył i zorganizował Biuro Promocji i Informacji, które w 2012 roku przekształcono w Biuro Komunikacji Społecznej i Marketingowej i powierzając nowe zadania z zakresu turystyki. Odpowiadał m.in. za opracowanie i wdrożenie marki miasta Floating Garden 2050 oraz komunikację kryzysową podczas wielkiej awarii energetycznej w kwietniu 2008 roku. Koordynował projektowanie i stworzenie, wdrażanego obecnie Systemu Informacji Miejskiej (SIM). Zainicjował i uruchomił w magistracie kampanie „Akademicki Szczecin” oraz „Turystyczny Szczecin”. W Biurze Prezydenta Miasta będzie odpowiadał za reorganizację i usprawnienie sytemu kontroli zarządczej, koordynowanie współpracy zastępców w ramach kolegium prezydenckiego oraz dyrektorów wydziałów i doradców prezydenta.


