Wykładowca w Wyższej Szkole Psychologii Społecznej. Kierownik modułu: Reklama i PR. Od września 2010 roku kierowniczka biura prasowego posła Łukasza Gibały. W latach 2000 -2001 na Wydziale Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego pełniła funkcję koordynatora specjalizacji Public Relations, realizowanej według autorskiego programu Renaty Ropskiej.
Od 1990r. pracowała w agencji reklamy Demo zajmując kolejno następujące stanowiska: zastępca dyrektora generalnego, dyrektor działu kreacji, w 1999r. założyła w Demo dział PR i pełniła funkcje dyrektora dwóch działów: kreacji i PR.
W trakcie pracy w agencji reklamy pracowała bezpośrednio przy tworzeniu kampanii reklamowych i PR na każdym etapie ich powstawania. Począwszy od prac nad strategiami marketingowymi dla marek, przez tworzenie strategii komunikacji oraz całościowy kształt kampanii reklamowej. Uczestniczyła w najbardziej złożonych produkcjach filmów reklamowych prowadzonych zarówno w kraju, jak i za granicą.


